Nagyon hasznosa videó. Kiírtam a főbb adatokat
oldalszám/repült óra/utolsó repülés
01 - 266 óra - 1997/01 (!!!)
02 - 781 óra - 2005-05 (lezuhant)
03 - 870 óra - 2006-03
04 - 623 óra - 2003-12 (2004-es üzemidő hosszabbítás után már nem repült)
05 - 215 óra - 1996-12 (!!!)
06 - 651 óra - 2003-12 (2004-es üzemidő hosszabbítás után már nem repült)
07 - 537 óra - 2001-12
08 - 613 óra - 2006-07
09 - 800 óra - 2008-10
10 - 1083 óra - 2010-07
11 - 1025 óra - 2010-12
12 - 189 óra - 1996-04 (!!!)
14 - 219 óra - 1997-01 (!!!)
15 - 876 óra - 2008-04 (lezuhant)
16 - 658 óra - 2006-05
17 - 291 óra - 1998-07 (lezuhant, Rácz Zsolt (†))
18 - 890 óra - 2009-01
19 - 354 óra - 1998-05 (!!!)
20 - 204 óra - 1996-11 (!!!) - vélhetően bemutatós gép volt, gondolom szétrepülték
21 - 579 óra - 2010-12
22 - 357 óra - 1999-12 (!!!)
23 - 547 óra - 2002-06
UB-k:
24 - 616 óra - 2001-10
25 - 668 óra - 2001-11
26 - 677 óra - 2008-06
27 - 1500 óra - 2010-12
28 - 719 óra - 2001-11
29 - 343 óra - 1998-03 (!!!)
Ezek alapján 8 olyan gép van, ami a 90-es években repült utoljára + egy lezuhant gép. Vagyis az ezredforulón az elméletileg bevethető gépek száma már 20 alatt van, amiből csak 12 gép egy személyes, vagyis ennyi a tényleges vadászgép.
Vélhetően ezt a 12 gépet (02 (†), 03, 04, 08, 09, 10, 11, 15 (†), 18, 21, 22, 23 ) és két UB-t (26 és 27) küldték el 2002-ben nagyjavítani.