batar1987 Creative Commons License 2017.10.28 0 0 44130

Sőt, nem hogy kijönne belőle (kb. 2.5-3 km "felesleges" mélyvezetéses szakasz a MÁV-HÉV javaslata) a Szent István út - Karácsony S. utca. - Szent Imre tér - Ady Endre út útvonalon a kéregben vezetés, hanem még délebbre is mehetne néhány km-rel szintén kéregben vezetve a Rákóczi F. út alatt. Vagy ha nem délre hosszabbítanánk abból a pénzből, akkor ennyiből már lehetne a Kálvin térig, Astoriáig a ráckeveivel együtt (jelentősen megemelve utóbbinak is az értékét), nem kellene megint elhalasztani további évtizedekre. Szóval nem értem tényleg, hogy hozták össze azt a "javaslatot", de nyilvánvalóan nem a hatékonyságot tartották szem előtt.
Azt sem értem, miért nem jó a csepeli Szigetcsúcsnak, volt VITUKI területének, ha van egy kötöttpályás kapcsolata közvetlen a belvárosba? Vagy majd odavezetnek egyszer villamost? Az ott lévő HÉV pályáját elviszik onnan, és odaviszik a villamost? Ez is csak a költséghatékonyság jegyében?

Előzmény: batar1987 (44129)