A Marshall - szerintem -
logikusan van 12, vagy 24 havi Jótállást vállal. Nem többet.
A Fenstherm pl. 12 hónapot.
Anno én ezt úgy csináltam, hogy adtam az Ügyfélnek egy szervizkönyvet. Nem ígértem semmit, csak azt, hogy 5 évig hibamentesen működnek az ablakai, ha minden 2. évben felhív, beállíttatja a nyílászáróit, kifizeti a kiszállást és munkadíjat. Mint normális helyeken szokás ( Pl. "garis" autók esetében). Előre gy fillért nem kértem, utólag mindig ( egy esetet kivéve, mert akkor elfelejtettem)
:-))
Mindig figyeljetek oda, és tisztázzátok le, mit jelent a "GARANCIA".
Mindig írassátok le, hogy ez Jótállás, vagy Szavatosság, és melyikből mennyi az időtartam.
A Jótállás időtartama alatt ugyanis a gyártó/eladó köteles igazolni a hibátlan teljesítést, a Szavatosság ideje alatt viszont a vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már szállításkor is "benne volt" a termékben.