BmS1 Creative Commons License 2017.10.12 0 0 154929

Saab után Alfa mondjuk nem vall racionális elmére. 

 

Egyik sem racionális döntés, de miért ne?? A szigorúan vett racionálisan gondolkozás szerint a Saab is egy elcseszett döntés, a köztudatban mint az egyik legrizikósabb autó él. Mégis volt tíz, és nem bántam meg. A (legalább) tíz nagyobb olaszt sem bánom, persze közel sem problémamentesek, de feleannyi gondom nem volt velük, mint amit a közhiedelem sugall.

 

 

...utána olvasd végig az összes népítéletet

 

 

Mondok még egy szörnyűséget, amitől egy hithű -mondjuk- BMW-st kiver a víz: három éve volt egy gondozott (topictársunktól vett) P607 2,2 benzin, ami után egy keveset futott P407 Coupe 2,2  most egy újszerű P407 3,0 V6, lányoméknak szintén P407 3,0 V6, (durván 180e km-rel), fiaméknak egy P307 SW meg egy P306, korábban nekem volt P205, 405SR, 605 3,0 V6 és egy 605 2,0 t, az egy-két Citroent nem számítva alaphangon ez is tíz. És legyen mondjuk összességében 300....400e km, ami már azért megenged némi következtetés levonást. Hibátlan konstukciójú, über megbízhatóságú-kivitelezésű megfizethető autó csak a mesében van, de összességében ezek is sokkal jobbak, mint ami a közhiedelemben a francia autókról él.

(Más kérdés, hogy belefutottam két eszetlen szemét franciába is, egy R25V6  és egy Citroen CX...., és persze észnél kell lenni a típus kiválasztásánál. Aki bevállal pl. egy bólogató váltós C4 Picasso-t, az később ne siránkozzon a robotizált váltón.)

 

üdv

Előzmény: MrTinkertrain (154924)