Győri gyorsozók átszoktak a személyre, lett Flirt az ótvar halberstadti miatt, a menetidő meg alig több mint amit a gyors futott (főleg hogy a pápai rész állandóan elverte a Győrből Budapestre indulást) A pápai utasnak meg a 10es vonalon ugyanúgy ott a korábbi gyorsvonata, Győrben meg óriási feladat átmászni a 6.-ról az 1. vágányra, amire van bő negyedórája (azelőtt is volt annyi mire összeszedték a gyorsot) Tehát nettó hiszti.
Nagyon kevés győri gyorsozó ment át személyvonatra! Csak a Komáromba, meg esetleg Tbányára utazók...
Pápa felől meg győrben nem a személyre szállnak át sokan, hanem az IC-re, amit vagy elérnek, vagy nem! Mert ott az 5 perc nagyon kevés, főleg úgy, hogy Győrben rendszeresen szivatják a celli vonatokat a rendezőben történő megfogással!
Egyébként meg a korábbi gyorsokon nem csak pápai utasok voltak, henem Cell, Sárvár térségéből is sokan utaztak, de még Zeg-i jegyekkel is lehetett bőven találkozni! nem ok nélkül kellett hétvégén erősítő kocsikkal járatni a normál stokkokat.
Szóval azért sok emberrel kib.tak itt rendesen...