M63 010 Creative Commons License 2017.10.05 -1 0 440261

Na ja, 5 perc kimenne, ha kiesne a Komárom és Tata, és még 5 perc benne van, mert laza a menetidő, így mindjárt mínusz 10.

Szombathely-Csorna, mióta villany van, azóta lehetne gyorsabb is, Csörgővel is volt, hogy 48 helyett 45 perc elég volt. 120-szal Porpácig, így a 3 perc kieshetne. Csorna és Győr között régen 18 perc volt, csak sokszor van ellenvonat, ami miatt az IC megy kitérőbe, így ott inkább 20 perc van, ez összese már 15 perc.

Kelenföldig most 2:28, így akár 2:13 is lehetne. Ha nyomja a 160-at. Persze a tartalék kevesebb lenne így.

 

IC plusz. Mivel eléggé kevés a kocsi, ezért szerintem először a 100-ason lesz ilyen, na meg ott van lehetőség úgy lassítani, hogy ne legyen személyvonat a lassabb IC-kből. Szajol, Törökszentmiklós és Karcag lehetne megállás egy lassú IC-nek. Igaz, itt a személyek sem lassabbak, de csak azért, mert nincs értelmes megálló. De a Püspökladánytól Nyíregyházig tartó szakaszon nem lennének plusz megállók, akkor kapnánk egy hagyományos gyorsvonatot.

Előzmény: haha 1970 (440258)