LadyP Creative Commons License 2017.10.05 0 0 17533

Igen, én kifejezetten szeretek dicsérő szavakkal illetni jó szolgáltatókat - éttermeket, zenészeket, stb. Van, amikor kifejezetten azért keresem meg őket a facebookon, hogy elmondhassam, elégedett vagyok velük. Nem hiszem, hogy UFO lennék attól, hogy kis mosolyt szeretnék csempészni mások napjába. Meg ha mindenről csak a rosszat írnánk, akkor nehéz lenne eldönteni, hogy valójában kik a jók. Képzeld el, hogy pl. egy utazási oldalon keresel jó szállást, de mindenhol csak azt látod, hogy "rossz a kaja", "koszos az ágnyemű", stb - akik meg megérdemelnék a pozitív érzéseket, azokról nem lenne semmi infó. Nem azt mondom, hogy a rosszról hallgatni kell, csak már nagyon fáraszt, hogy bármilyen cikket vagy akármit olvasok, 95%-ban panaszkodással találkozom.

Amúgy meg én szeretem személyesen, értelmesen intézni, ha valamivel gondom van - felkeresem a boltot, telefonálok, stb., és csak végső esetben húzom le nyilvánosan a szolgáltatót (ha azt látom rajtuk, hogy nulla erőfeszítést tesznek annak érdekében, hogy kiengeszteljenek). Szerintem ez így lenne korrekt, hiszen mind emberek vagyunk, tehát hibázhatunk is.

Előzmény: Generic Jingle (17529)