ezeknek a felújítása úgy történik hogy beteszik a kohóba és annyi.
a nyomólap elkopik, túlhevülve foltokban beedződik ill. sokszor térképesre repedezik. kuka
a tányérrugó elfárad, sok esetben elreped de min. lekopnak a körmei ahol a kinyomócsapággyal érintkezik, bekopik a horgonycsapoknál. kuka
lemezharang egy ruppót sem ér kb két perc alatt préselnek újat friss lemezből, nem éri meg szinte a homokfúvás, gyöngyözés árát sem.
miről beszélünk?
az amit ellendarabnak mondasz a motor tartozéka, a régimódi egytömegűeket simán házi műhelyecskék felszabályozzák ha menthető.
a drága kéttömegűek felújításával is vannak kételyeim úgy szétverődnek a felfekvő, egymáson elmozduló részeik, plusz ott van még az anyagfáradtságuk és a szerkezeti változásaik is.