NoFeArnolD Creative Commons License 2017.09.26 0 1 221476

Hello-üdv

-Futómű. Személyesen és szerintem sokan vagyunk úgy itt ezzel, hogy a gyárilag is elérhető(m-tech) -2cm alá nem szívesen, de absz ízlések és pofonok. Volt aki végigpróbálta a komplett színskálát aztán csak gyárikon gurul:) Rugónál nem kifejezetten a vékony-vastagszáras gólyaláb számít (45 vs 51mm) hanem az autó születési hengerszáma, és még pár más dolog, pl Klíma, mtech, és ezek különböző kombinációja. Gyári rugó kínálatban el lehet veszni rendesen :) Kérdés hogy ők gyári rugó alatt 16i vagy valami hat hengeres rugókat raktak vissza, bár aki ilyen műtétbe kezd, talán tudja ezt.

-A stabil rudakat is vedd gór cső alá, 16i alatt nincs gyárilag hátul, érdemes berakni ha még nem tették. Ezekből lehet a gyárilag elérhető legvastagabbakra váltani, vagy ha elgurul a gyógyszer vannak gyári méret feletti aftermarket cuccok is.

-Gátló keményítés absz hit és egyéni igény elve. Itt is a gyári mtech gátlók szerintem jónnak mondhatók. Persze bilstein és koni-ra is válthatsz. Utóbbi állítható is, többünknek van ilyen, általánosságban bevált upgrade. Bilstein pedig volt gyárilag is, meg ugy egyáltalán nem szarok :) Koni-Kárászy, Bilstein-Katona ha kevés lesz a fellelt állapot. :)

-A toronymerevítő nem feltétlenül az általános rugózásnál és lengéscsillapitásnál ad pluszt, sokkal inkább izmosabb kanyarokban. Persze ez csak hallomás, akinek van majd megerősíti vagy cáfolja. Utcára de még hobbi szintre is jók azok a tornyok plusz merevítés nélkül is :) Persze nem árt ha a gyári karosszéria tömítő alatt már nem csak rozsda van hegesztés helyett. Jobb hátsó pl tipikus szopó pont.

-Gyári cuccokból az akksit hátra lehet tenni. Nem hallottam még az általad feltételezett hibáról. Elől legyen meg az átvezető dugó, azon kívűl ugye az egy f.szmerevségű vastag kábel, a gáyri korbácshoz is hozzáfogatva, plusz a vastag padlókárpit is szorítja lefelé, hátul csomiban van saját takarója, stb így szerintem ha gyári módra van betéve az életben nem dörzsölődik ki.

-Kerékből 205/55r15 és 195/65r14 a gyári, de ezzekkel is csal egy kicsit, ez ilyen :)

-E36 kormánymű ajánlott, akinek van szereti. Shortshift-ről majd ír akinek van, engem sosem érdekelt, amit probáltam az nem jött be.

-Hűtést hagynám viszkósan. Szerintem a legjobb dolog ami egy motorral történhet az egy JÓ viszkós hűtés.

Persze a hobbi-játszós az tág fogalom, ha ez főleg egy helyben pörgés oda nyilván kevés lesz.

 

Biztos kimaradtak dolgok, de majd még kérdezel.

Jó tanács: kezd a karosszériával ha ekkora és ennyi legót tervezel. Amugy is az az alapja, és akkor csomo mindent nem kell 2szer szerelni. plusz van időd futóműveshez rohangálni alkatrészt felhajtani ameddig a kasznisjóbarát elkészül. Az ugy is ígért idő plusz X hét-hónap-év :)

Előzmény: Tzl (221475)