Zolink030906 Creative Commons License 2017.09.16 0 0 122087

Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek vagy bárkitől aki a fórumon ért a Bsi cseréhez!A jelen helyzet az,hogy van egy 2002-es Peugeot 307 2.0 Hdi ( 90 le) Rhy motorkódú autóm.Tegnap délután beültem,indít majd minden felvillan ahogy kell,majd se kép se hang csak a mutatók ugrálnak fel és le!Kiderült az akku cellazáras lett és le is merült ugye teljesen.Kapott egy új akkut,amivel a behelyezés után csak tekert de nem engedi indítani és villog a kis kulcs pirosan a középső konzolon.Itt nem zárt a kocsi kulcsal,értem ez alatt se gombal,se centrál!Egy villamossági szerelő a mai napon megnézte,majd rákötötte gépre és a computer nem kommunikál kifelé és mint kiderült a belső Bsi beázott és oxidáció látszik a lábakon egy-két helyen. Na most ő ezt kiszedte,de sajnos nem tud ezzel a problémámmal foglalkozni saját háza felújítása miatt így kicsit megtorpanva állok a kocsival,hogy mi legyen hiszen nem tudok jelenleg senkit aki egy kicsit is konyítana ezen részéhez a kocsinak.Kérdésem az lenne,hogy ezt cserélni hogyan lehet vagy milyen kódszámot,számsort kell nézni a másiknál és tudna-e esetleg a feltanításban is segíteni egy kisütés után.Bármilyen segítséget szívesen fogadok csak hagy dobogjon tovább az oroszlán szív :) ! Kecskeméten van a kocsi!De ha kell elmegyek az emberemért vidékre csak legyen aki segít :) !

Köszönöm!!!