Ohh... köszi!
Ez kielégítő volt, de azért újabb kérdéseket is felvet. Bocs. :-)
Akkor is csutkán nyomatja a befúvást, ha a ventillátort nem auto állásban hagyom, hanem beállítom bizonyos fordulatra?
Ez egy túrázásra is használt autó, elég sok minden van benne, többek közt 2db 100Ah-s akksi. Az egyik dedikáltan a plusz felszerelésekre. Téli utak alkalmával szükség lesz rá, hogy éjszaka menjen mondjuk 6 órát. Ilyenkor elindítva időkorlát nélkül kellene mennie. 20 fok körülre beállítva esélyes, hogy túlnyomó részt 50%-on ketyeg, ha jól gondolom. Bár a hivatalos oldalon azt láttam, hogy max egy órát járassuk. Nagyon rövidíti az élettartamot a több órás menet? Apropó milyen élettartamra készülnek?
Ilyenkor üzem közben tudom állítani a ventillátor fordulatát (bent vagyok a kocsiban)?
A hely nem a legjobb az magam is gondoltam. Láttam egy installációt, ahol a jobb oldali fényszóró alatt a lökhárító mögötti homlokfalba volt beépítve. Csak akkor meg a fűtéscsövek hosszúak, és nem éppen védett hely a kályhának. A turbó és a kiegyenlítő tartály közötti helyen mindenképpen raknék valami hővédő lemezt is mellé.
Ha jól érzékelem volt már szerencséd a típushoz. :-)
Szabad tudni rólad, hogy merre vagy? Akár privátban email, vagy FB elérhető vagyok.
Köszi szépen az infókat! 👍