batar1987 Creative Commons License 2017.09.14 0 1 43978

Gyorsvasúti üzemmódú, de sínfékkel ellátott járművek is mehetnének tisztességes sebességgel Csepel belvárosán belül. Amúgy a villamos sem átlag 50-nel száguldozna, hanem maximum 50-nel. Természetesen akkor lámpát is kellene kapnia a villamosnak, mert egy irányonként 3 percenként közlekedő valami feltétlen elsőbbséggel az nem lenne pálya a keresztirányú forgalomnak. Szóval azért a torta nem olyan finom, mint amilyennek látszik, igazából itt maximum 2 perc nyereségről beszélünk, de sokkal inkább 1.5 percről. Ennél többet vesztene a Közvágóhíd-Boráros szakaszon. De ez még mindig csak a mostani, 40-50 éves technikához van viszonyítva, nem pedig egy modern, sínfékes vonathoz, ami semelyik szakaszon sem lenne időhátrányban a villamoshoz képest.

 

Előzmény: John Howard (43975)