rettiwer Creative Commons License 2017.09.14 0 0 67517

2004-s 48 kw . Mivel ez a gond fenne állt régebb óta,én végignéztem. A pipacső rendben, a turbócső rendben. Sem vákuumvesztés,sem nyomásvesztés nincs. Amióta lehúztam az eletkromos csatit,azóta mentem kb. 2 e km-t és kifogástalan. A fogyasztása sem nőtt meg..sőt. Annyi,hogy lassabban melegszik. Ma lementem és levettem az egr-t,korommentes a második fele a mehanikának(ami kb. az hosszt nézve középen van. Míg az első felénél(elől,szemből nézve jobbra ,azaz a végén) kormos. Mivel szétszedhető ,így az elektronikai részt levettem és visszaraktam a szelepet. Beindítottam és csavarhúzóval benyomtam a tányért,hogy nyisson. Azonnal leesett az alapjárat hideg motornál és egyenletlen lett. Meleg motornál szintén leesett ,de nem lett egyenletlen,viszont ha keményebben gázt kapott,füstölni kezdett. Szóval zárt szelepnél tökéletes.Én úgy következtettem ki-persze simán tévedhetek-hogy zárt szelepnél levegőt kap és nem kap kipuffot. A szelepmechanika zárt részén a kormosodás is ezt támasztja alá.

Előzmény: Törölt nick (67516)