Ashi Valkoinen Creative Commons License 2017.09.14 0 0 37029

Ma úgy esett, hogy a Pesti út 40 szám környékéről kellett Tatabányára eljutnom, a hosszabb, de belvárosmentes M0-át választottam.

 

Nem bántam meg, jó haladósan lehetett menni és egy órával később már otthon is voltam.

 

Ami még feltűnt, hogy az M0 pályája valahogy bírja a gyűrődést. Valaki le tudná írni nekem, hogy milyen anyagból, milyen technológiával készült? 

 

Szomorú ellenpélda a 25-ös út Kerecsend és Eger között, még egy éve sincs, hogy párszáz méteres darabokat lemartak, újraaszfaltoztak. Az egyik kanyarban már 60-as sebességkorlátozás van, mert a biztosan minőségi aszfaltot a teherforgalom 8 hónap alatt a forgalmi sávok közötti dombocskákká gyűrte.

 

Az M0-on alkalmazott technológia mennyivel drágább az aszfaltozásnál?

 

Remélem, ha nekiállnak az M1-nek (akár szélesítés, akár végre nem tűzoltás jellegű felújítás 10-15 km-es indokolatlan dugókkal 50 méter ×4 méter leaszfaltozásáért), akkor hasonló kivitelű lesz.