Gyötör Creative Commons License 2017.09.12 0 0 63692

Tényleg? Hogyan? Érdekel!

 

Amig közszolgáltatási szerződése van, nem tehetik meg csak úgy.

Alvállalkozásba adhatja a VB - de csak ha az alvállalkozó alacsonyabb rezsivel, azaz gazdaságosabban dolgozik, mint ahogy a VB. Az meg nem biztos, hogy olyan nagy biznisz, a munkavállalók után adót, TB-t stb fizetve. Főleg úgy, hogy az elmúlt négy évben a legtöbb közszolgos valódi távolsági/autópályás járatot megszüntette a megrendelő - a vasút javára. (Más kérdés, milyen sikerrel ültek át oda az utasok.)

Közszolg. szerződés lejárta után lehet majd pályázni. Ahhoz viszont autóbusz kell és ember. Na mit ad isten, ebből van már évek óta hiány Mo-on ezen a piacon. Meg pénzből, amiből ezeket meg lehetne venni/fizetni.

 

Sztem tökmindegy ki szolgáltat, csak szolgáltasson az utasoknak normális menetrenddel, járművel, árral és személyzettel.

Ehhez "pénz, paripa, fegyver" kell, lehetőleg hazai... ja, az meg nincs elég. Ha mindez van, akkor könnyű...minden hülye tud, vagy beletanul - előbb vagy utóbb. Bár, erre van "narancssárga utas" ellenpélda.

Előzmény: 4MOTION: (63689)