Hírfigyelő Creative Commons License 2017.09.06 -2 1 36947

Ha elolvasod a döntéshozók érveit a cikkben, fordítva érvelnek mint te: azt mondják, hogy van egy meghatározott keret, amelyet csak az alsóbbrendű utak fejlesztésére lehet elkölteni, és a 26-os mivel főútvonal, ezért nem ebbe a keretbe tartozik bele, tehát abból erre nem lehet pénzt költeni. Másrészt meg ha 2022-re tologatják az építését, akkor a főutak egy részére nincs keret, mert különben már régóta megépült volna az a 7-8 km-es elkerülő (láttam a térképen, egyszerre kerülné el Sajószentpétert is és Kazincbarcikát is).

 

Magyarán erre kellene kérni egy plusz uniós támogatást, és elő kellene adni hogy azért olyan sürgős, mert jelenleg nagyon-nagyon balesetveszélyes így ott az útszakasz. Harmadrészt meg addig is valamit kellene csinálni a balesetveszély megszüntetésére, vagy felüljárókat, vagy ha arra nincs hely, akkor sűrűn telepített háromlámpás forgalomszabályozó rendszert, amin zöldet nyomhat magának a gyalogos, ha meg nem nyomja mert nincs ott, akkor az autósforgalom kapja a zöld jelzést. Ilyen rendszer van Tiszavasváriban is a 36-os főúton, és remekül bevált, pedig az is nagyon nagy forgalmú főút az M3-36-Polgár-Nyíregyháza kapcsolat miatt.

 

Negyedrészt légyszi hidd el, ha mondom, hogy amelyik útvonalat kíváncsiságból bejártam, az valóság volt. Anélkül az Baktakék előtti rossz utat sem tudnám, mert a Google-utcakép-útkép jobbnak mutatja, mint amilyen a valóságban, vagyis az a rész 2012 után 2017-re rosszabb lett, és ezt csak saját szememmel láthatom, miután a Google egy picivel "szebb" utat mutat mint amilyennek én láttam!! Miért lódítanék? Nem érdekem!

Előzmény: Mr Reacher (36945)