Z19DTH Creative Commons License 2017.09.04 0 1 61002

Azt mondták nekem a bankban, hogy a bank ilyenkor nagyon keveset tehet. Rendőrségi feljelentést kellene tenni és annak birtokában a bank az ügyfél kérésére kivizsgálja az ügyet. A chargeback valami teljesen más történet, nem működik.

 

Tapasztalataim szerint reklamáció esetén nem érdemes írni sem az eBay-nak, sem pedig a PP-nak, azonnal telefonálni kell nekik. Az eBay 5 nap után mozdult rá az irományaimra, válaszukban írtak egy csomó biztonsági intézkedésről, és közölték, hogy hívjam fel őket. Csak telefonon kommunikálnak (ilyen ügyekben legalább is), nekem úgy tűnt, hogy adatbiztonsági okokból. Miután felhívtam őket és azonosítottak, közölték, hogy hívjam fel a PP-t és velük intézzem a visszatérítést. A PP az eddigi írásos megkereséseimet (konkrétan 3-at) mind visszadobta hiányos adatokra hivatkozva. Felhívtam őket, adatokat egyeztettünk, átirányítottak az európai központba, ahol újabb adategyeztetést követően megígérték, hogy pár napon belül visszautalják a teljes elveszettnek vélt összeget. Erre várok most.

A nemzetközi hívások ára elég húzós, viszont kb. 5000 forintért lehet venni egyhavi Skype előfizetést, amivel korlátlanul hívhatók az óceánon túli és az Egyesült Királyságbéli vonalas számok is. Összeségében kb. 60 percet telefonáltam az említett ügyfélszolgálatokkal.

Remélem hasznos infókat közöltem, ha valaki hasonló galibába kerülne.

Előzmény: Tshu-hash (60997)