XANTIi Creative Commons License 2017.09.03 0 0 91511

Nincs igazad. Ha be vannak bizonyos biztonsági intézkedések tartatva, az a nézők miatt a legfontosabb.

De egy Red Bull Air Race ugye nem egy hétköznapi túra repülés. Ahogy a cirkuszban a légtornász is produkálja magát, az sem.

Ilyen zárt eseményen, mint egy autóversenyen is a lezárt pályán, nem a hétköznapi szabályok érvényesek. Azt, hogy kinek mit engednek meg az pedig a tudásától kell, hogy függjön.

Ha 4 méterre bohóckodik a nézőktől az durva veszélyeztetés.Ez egyértelmű. Bárkitől.

Minden légibemutatón a szervezők méterre pontos programot fogadnak el. Személyre szabott biztonsággal. Nyilván mást elfogadva egy világbajnoktól és egy 300 órás koca pilótától. Utóbbinak egy csendes sima áthúzás is veszélyes lehet 150 méteren.

De gondolom ez hatósági kérdés is. Egyik nagy versenyzőnknek az amcsi légügyi hatóság adott feltételeknél a NULLA métert engedi. Ami persze oda érvényes. Tehát nem ördögtől való eleve.

Nem hétköznap egy közforgalmú reptéren.

Több figura meg sokkal látványosabb, mint amilyen veszélyes. Meg fordítva is!!!

Ebben is szerepe van a gyakorlatnak. Ahogy szegény MIG pilótánk belehalt a nem gyakorolt negatív figurába.

De nézz meg egy Oshkos beszámolót. Hogyan kell profin lebonyolítani egy sokezer repülős légiparádét. Pedig talán ott is vannak fenegyerekek. Csak tudják, ha feleslegesen baromkodnak, azt megemlegetik.

Előzmény: trizs77 (91501)