nyman Creative Commons License 2017.09.01 0 0 59245

Mo-n csak Bekescsabarol Bp-re volt munka miatt koltozes. De anno interju volt pl. Szolnokon, Szekesfehervaron, Budapest vonzaskorzeteben - Godollon, Biatorbagyon, Csomoron, stb. is. Szerencsere jo volt a vonatkozlekedes, reggel orankent volt vonat, Bp 2,5-3 ora volt, a tobbi hely is plusz max egy ora, igy egy napon belul meg lehetett jarni, ha reggel hatkor elindult az ember.

 

Ami a koltsegeket illeti tanultam v. munkanelkuli voltam, igy az utazaskor kedvezmenyesen lehetett jegyet venni, nehany sor arabol megusztam a jegyeket.

 

A 3-400 km mar lehet nehezkes, foleg, ha pl. az egyik v. mindket telepules nem vasuti fovonalon van, mert lehet nem jarhato meg az ut egy nap alatt.

 

Tizeneve, mikor kulfoldon kerestem munkat, akkor Budapestrol utaztam Nagy-Brittanniaba, Irorszagba interjura. London es kornyeke ok, mert kenyelmesen meg lehet jarni egy nap alatt, reggel hat korul mar el lehet indulni es odafele az egy ora idoeltolodas is segit a korai erkezesben. Volt, hogy ket interju is belefert egy napba ested. De arra is volt pelda ahol ott kellett aludni egy ejszakat. Nem volt olcso, de azert annyira veszes sem, mert nehany ilyen interju alatt talaltam melot, tehat ha a koltsegeket nezem, max ketheti fizetesem ment el erre.

 

Igyekeztem ugy szervezni a ket napot felemeszto interjukat, hogy a hetveget toldottam meg vagy egy pentekkel, vagy egy hetfovel, igy egy nap szabadsaggal ment a dolog. 

 

A legtavolabbi interju, amire csak azert mentem, az cirka 8000 km-re volt. Egyik nap oda, masnap vissza, es harmad nap ertem haza. Egy ejszaka szallodaban, egy a repulon. Ezt fizette a ceg.

 

 

Előzmény: Pünkösdi Kató (59242)