dimelo Creative Commons License 2017.08.27 0 0 36788

Itt - mint sokszor - összecsúszik két dolog.

Nem arról írtam, hogy nem kellett volna M86, hanem arról, hogy kihasználatlan.

 

A régi 86 mellé 2x2 sáv, az 5x kapacitásbővülés. 100 évig elég:)

Arról tettem jelzést, hogy miközben az M15 2x1 sávon 15 évig nem zavart senkit napi 5000 kamionnal (majd most talán kipótolják a hiányzó sávokat)

addig a 2 ezres kamionforgalmú szakaszra odarántották a 2x2 sávot. A "jövőnek építünk" címszóval.

Eszükbe sem jutott önzésükben, hogy mennyivel kihasználhatóbb lett volna,

ha nem Csornánál, hanem Kapuvár után vált volna ketté az M85-M86. (Nem most találtam ki)

 

Ha az M6 "zsákutca", akkor az M86 is az, hiszen nincs tovább Szombathelynél. (De lobbiznak érte, hogy jól járjanak a cimborák...)

Ezt sem először írom: minél hosszabb az M86, annál drágább a tranzitnak. (Amire most hivatkoznak)

Az M9 nyomvonal körüli bohózat pedig rontja  az útvonal versenyképességét.

Az M86-M9 nem lesz versenyképes alternatíva az Pl-CZ-A-SLO tengelynek. (A1-D1-R52-A5-A2)

 

Most nem beszélve a keleti végeken az M3 ürességétől Nyíregyháza 403. út után...

 

Előzmény: van_Persil (36786)