cezet_IS Creative Commons License 2017.08.22 0 0 221422

"Van jelentősége, hogy melyik, ha alapvetően a gyári állapot visszaállítása a cél?"

Ez esetben keress bontott m-tech futóművet. ;)

Én az eredeti lengéscsillapítók felújítása mellett döntöttem, Katonáék csinálták, annyit kell csak mondanod, hogy nem akarsz módosítani, csak felújítani.

(Megjegyzem a megadott határidőt khmm.... nem igazán sikerült tartaniuk. Szerintem bármelyik jó referenciával rendelkező cég is megcsinálja ezt, sokkal gyorsabban.)

Az m-tech futómű ca. 20mm-t ültet a simához képest, a ma kapható ültetőrugók között nem fogsz hasonlót találni, Eibach Pro Kit, H&R Cup...stb, mind min. 35-40mm-t ültet. De, lehet nincs igazam, én anno nem találtam ezeknél "magasabbat".

Ez esetben itt is marad az eredeti bontott, vagy új. Hogy a cabrióban más-e a rugó a nagyobb tömeg miatt, azt ellenőrizd le ETK-ban!

Bilstein: B8 biztos nem, mert az a B6 rövidített változata, gyárilag nincs benne rövidítés.

A német fórumos tapasztalatok szerint az m-tech inkább a B4-re hajaz, mint a B6-ra, de egy fórumon mindenki azt mond, amit akar. :D

Itt egy cikk az iS-ről, eszerint elöl 15, hátul 17mm-rel ül alacsonyabban, mint a többi, és ez a típus csak m-tech-hel jött ki.

http://www.bimmertoday.de/2010/03/15/die-bmw-318is-e30-story-%E2%80%93-der-m3-des-einfachen-mannes/

Itt is Bilsteint említenek, de pl. nekem Boge Gas volt elöl-hátul és nekem az ETK is ezt hozza.

 

25i-be volt fordított "nagyon vastag száras" Bilstein is, de majd a fórumtársak kiigazítanak, mert ebben én sem vagyok annyira képben, hogy melyikbe mi és miért. :)

 

Előzmény: Krapulax5000 (221421)