Kicsit belemerültem a viszonylatba:)
A 48 ezer lakosú Dunaújvárosnál a híd sehonnan sehova vezet, mégis a legizmosabb rajta a forgalom. (A 2x2 sáv kapacitásának töredéke.)
De minél délebbre haladunk annál kisebb forgalom halad át a hidakon
Kis kivétel a 37 ezres Baja (55. út)
Megfelelő úthálózati csatlakozás csak a 61-52. utaknak és úgy-ahogy az 55. útnak van.
(Ezért nevezhető félcsatlakozásnak a 62-es is Dunaújvárosnál)
A KÉK színű mellékutak forgalma kisebb, mint 1000 /nap.
Összességében az 51-es forgalma csenevész, hiszen a távolabbi célpontokhoz az M6 nem nagy kerülő és sokkal gyorsabb.
Kalocsánál meg kell oldani a déli elkerülőt is, bár "Font"-os képviselők szerint:
Az elkerülő úttal kapcsolatban: az önkormányzat tegye meg a szükséges kezdeti lépéseket, mert ő csak konkrét, létező, folyamatban lévő ügyet tud támogatni.
Megjegyezte, nem sok esélyét látja egy teljes elkerülő út építésének, a meglévő szakasz mellé a Foktői útról Bátya felé kivezető utat tud maximum elképzelni.
Hangot adott annak a véleményének is, hogy egyáltalán nincs meggyőzve arról, hogy a kalocsaiak többsége szorgalmazza az elkerülő út megépítését,
több vállalkozó a város kiüresedését prognosztizálja ennek esetleges elkészülése után.
Ez a nyilatkozat még a híd építés bejelentése előtt történt?
Az M9-nél abbahagyták az 54-út összekötését. Hogyan lehetne elhinni, hogy majd 100 milliárdokat költenek a hiányzó útkapcsolatok kialakítására?
Ebből a szempontból a mohácsi-hídnak esélye sincs... hacsak nem, majd Mr. S. Csanyi...
Halkan kérdezem: miért is kell Pesttől délre 20 km-enként híd,
ha északra 50-55 km-enként van? (ha megépül Komáromnál...)