dimelo Creative Commons License 2017.08.20 -1 0 36702

Kicsit belemerültem a viszonylatba:)

 

A 48 ezer lakosú Dunaújvárosnál a híd sehonnan sehova vezet, mégis a legizmosabb rajta a forgalom. (A 2x2 sáv kapacitásának töredéke.)

De minél délebbre haladunk annál kisebb forgalom halad át a hidakon

Kis kivétel a 37 ezres Baja (55. út)

Megfelelő úthálózati csatlakozás csak a 61-52. utaknak és úgy-ahogy az 55. útnak van.

(Ezért nevezhető félcsatlakozásnak a 62-es is Dunaújvárosnál)

A KÉK színű mellékutak forgalma kisebb, mint 1000 /nap.

 

Összességében az 51-es forgalma csenevész, hiszen a távolabbi célpontokhoz az M6 nem nagy kerülő és sokkal gyorsabb.

 

Kalocsánál meg kell oldani a déli elkerülőt is, bár  "Font"-os képviselők szerint:

Az elkerülő úttal kapcsolatban: az önkormányzat tegye meg a szükséges kezdeti lépéseket, mert ő csak konkrét, létező,  folyamatban lévő ügyet tud támogatni.

Megjegyezte, nem sok esélyét látja egy teljes elkerülő út építésének, a meglévő szakasz mellé a Foktői útról Bátya felé kivezető utat tud maximum elképzelni.
Hangot adott annak a véleményének is, hogy egyáltalán nincs meggyőzve arról, hogy a kalocsaiak többsége  szorgalmazza az elkerülő út megépítését,

több vállalkozó a város kiüresedését prognosztizálja ennek esetleges elkészülése után.

 

Ez a nyilatkozat még a híd építés bejelentése előtt történt?

 

Az M9-nél abbahagyták az 54-út összekötését. Hogyan lehetne elhinni, hogy majd 100 milliárdokat költenek a hiányzó útkapcsolatok kialakítására?

Ebből a szempontból a mohácsi-hídnak esélye sincs... hacsak nem, majd Mr. S. Csanyi...

 

Halkan kérdezem: miért is kell Pesttől délre 20 km-enként híd,

ha északra 50-55 km-enként van? (ha megépül Komáromnál...)

 

Előzmény: Mash_bakter (36674)