Auralianus Creative Commons License 2017.08.19 -1 0 303378

Egyértelműen nem egyedi fejlesztésről beszélhetünk, hanem "ipari léptékű kendácsolásról"... simán leültek egy 

zsebszámológéppel és kiszámolták, hogy mennyi az a minimális mennyiségű Ford Tranzit, amiből kidobják az ICE

motort, beledobnak egy elektromost + akkut... "osztjóvan" alapon eladják EV-nek olyan áron, hogy az mindkét

félnek megérje.

 

 

mica-r is felvetette, hogy ez lenne logikusan az átállás első lépcsője... a frontvonal... és lám... ugye milyen gazdag
termékválasztékkal léptek piacra a gyártók? :)


Többek között ezért is kell tiltani... akkor lesz érdemi változás, ha fizikálisan lehetetlenül el a belsőégésű motorok

eladása. Túl nagy a tehetetlenség... shadow már ezerszer elmesélte, hogy nem éri meg "piszlicsáré" módon a témába
nyúlni. semmi más dolgunk nincs, mint megfelelő motivációt teremteni a gyártóknak...


... a társadalom számára olcsóbb a tiltás, mint belemenni a gyártók zsarolási taktikájába és szarrá támogatni a területet,

ez ott népszerű, ahol elenyésző súlyú az autóipar...

... van persze  erre köztes módszer is...  először szarrá bünteted a gyártókat... aztán a büntipénzt visszacsorgatod támogatás
formájában... (valami ilyesmire készül Németország, ahogy én nézem)...


.. de manapság már nyilvánvaló, hogy "nincs békés átmenet" ... nem amíg ennyi pénzről van szó... 

Előzmény: Tzp (303365)