Egyértelműen nem egyedi fejlesztésről beszélhetünk, hanem "ipari léptékű kendácsolásról"... simán leültek egy
zsebszámológéppel és kiszámolták, hogy mennyi az a minimális mennyiségű Ford Tranzit, amiből kidobják az ICE
motort, beledobnak egy elektromost + akkut... "osztjóvan" alapon eladják EV-nek olyan áron, hogy az mindkét
félnek megérje.
mica-r is felvetette, hogy ez lenne logikusan az átállás első lépcsője... a frontvonal... és lám... ugye milyen gazdag
termékválasztékkal léptek piacra a gyártók? :)
Többek között ezért is kell tiltani... akkor lesz érdemi változás, ha fizikálisan lehetetlenül el a belsőégésű motorok
eladása. Túl nagy a tehetetlenség... shadow már ezerszer elmesélte, hogy nem éri meg "piszlicsáré" módon a témába
nyúlni. semmi más dolgunk nincs, mint megfelelő motivációt teremteni a gyártóknak...
... a társadalom számára olcsóbb a tiltás, mint belemenni a gyártók zsarolási taktikájába és szarrá támogatni a területet,
ez ott népszerű, ahol elenyésző súlyú az autóipar...
... van persze erre köztes módszer is... először szarrá bünteted a gyártókat... aztán a büntipénzt visszacsorgatod támogatás
formájában... (valami ilyesmire készül Németország, ahogy én nézem)...
.. de manapság már nyilvánvaló, hogy "nincs békés átmenet" ... nem amíg ennyi pénzről van szó...