Szerintem eltúlzod a Balkán tranzit mértékét.
Ezzel nem érdemes előhozakodni M9 útvonal érdekében.
Az a 400-500 kamion amelyik Tompánál lép be, csak az 53, 55. utakon jelent volument, de 2x2 sávon pipafüst.
A hiányzó úthálózati elemek megépítésével egyetértve hangsúlyoznám:
2010 óta semmit nem mozdult a Kaposvár-Dombóvár-Szekszárd ill. Dusnok -55 összekötés.
Lett Mórahalom elkerülő+ 55. út felújítás.
Vagyis eddig semmi ráutaló magatartás az M9-re.
Ehelyett Kalocsai híd úthálózat nélkül?
Mohácsi híd Bácskai hálózat nélkül?
Valakiknek elgurult a gyógyszere, de azt is mi fizetjük.
Az a mohácsi vágóhíd(tulajdonos) nagyon lobbierős...