Tomsawier Creative Commons License 2017.08.14 0 0 14354

Szétszedtem az irányváltó hajtóművét. Működése átlátható, érthető még a laikusnak is. Sajnos állítani nem igazán lehet. Van egy kúpos tárcsa, amire egy ferdített tolórúd rátol egy másik tárcsát, amin valamilyen ferodolréteg van. Az egész olajfürdőben lubickol.
Pár éve vettünk egy szegélyvágót, ami 2015 óta nem lett elindítva. Voltak vele kisebb próbálkozások (kerékpárhajtás), végül egy elfüstöltetett kuplungon kívül érdemi változás nem történt vele. Útközben egy membránt is cseréltünk.
A hosszabb állás után kicseréltük a szimeringeket, és kitakarítottam a karburátorát. 4-5 órás használatig kiválóan működött, majd tegnap lelazult a szívócsonkja. Utána is kifogástalanul ment, majd estefele alacsony fordulaton megállt. Ma tettem egy kevés üzemanyagot a hengerbe, és sikerült elindítanom, járattam vagy 3-4 percet alapjáraton. Kimentem vele dolgozni, majd az első huzamosabb teljes gázadásnál (1-2 perc) ugyan azt a hibajelenséget produkálta mint tegnap este -> alapjárati fordulatszám közelében leállt.
Feltételezem valamelyik szimering megadta magát, de lehet, hogy a szívó membránhoz ment be valami dzsuva. Kitakarítom, és megosztom a fejleményeket.
Bár nem nagy összeg 2 új főtengely szimering, de ne kelljen minden 5. óra után meggenerálozni a motorját. Nem versenykrossz, hogy üzemórás legyen :)

Előzmény: Tomsawier (14353)