no_holy_shit Creative Commons License 2017.08.11 0 0 16579

en mindenhol azt hallom es olvasom, hogy addig vagni amig nincs rozsdamentes lemez. 

 

ha csak a kuszob fele rozsdas akkor csak a feleig, ha meg több akkor idealis esetben tovabb...

 

persze ha olyan resz rozsdas (de meg nincs atrohadva), amihez nincs javitoelemed, akkor azt megprobalod vhogy rozsdamentesse varazsolni (rozsdaatalakito, csiszolas, helyi pici kivagas es foltozas tablalemezzel(= karosszeriajavitasra arult galvanizalt lemez!), ha "hasznalos" auto es nem tartoelem akkor esetleg uveggyapot) vagy vhonnan donorautobol rozsdamentes elemet probalsz kivagni... (de ha a tied rohad akkor a masik is... kiveve ha a tied azert rohad mert törött volt)

 

(bar altlaban a tied vagy azert rohad mert ott törött volt, akkor talalsz roszdamentes donort. vagy ha tipikusan rohados resze a kocsinak akkor meg van hozza javitoelem.) Ha meg nem lathato helyen van akkor vhogy fefoltozod, hogy ellatsa a feladatat... 

[most nem restauralasrol es relativ uj nagy erteku autokrol beszelek, hanem regebbi, hasznalos autokrol, ahol az eves javitas koltsege nem erheti el/lepheti tul egy uj auto eves ertekveszteset es a kötött töke eves kiesett hozamat. Ettol függetlenul [szerintem] meg lehet oldani egy ilyen low budget javitast ugy hogy tartos legyen]

 

most mar tul sok okosat mondtam. vagy megcsinalod, vagy megcsinaltatod, vagy igy hagyod vagy azt csinalsz amig akarsz :-I

Előzmény: No Home (16576)