hory004 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 33001

Teljesen jogos.

 

Gazdasági alapon a végtelenségig lehetne járatni a 200-asokat, azok már nem tudnak hová értéktelenedni. Tegnap reggeli dombóvári járaton is biztos örültek az MKZ-nek.

 

Egyébként még a vértes E97-ese tartja magát, de csak mert a Setrájukat a Mercikkel együtt vissza adták a banknak, de egyből mentek is a VBhez. Nem lennék meglepve, ha piacnyitás után csak nekik maradnának meg a távolsági járataik, itt délen van vagy 10 autó, a Pécs-Sexárd-Pestre elég, ezen kívül tippre a zalai csordák és az egri félórás ütem, és a Zeg-Szeged marad állami kézben, a többire egyszerűen nem lesz minőségi autó, az LH és Crossway mellett a Flix vagy másik cég simán esélyes. Kivéve ha az Iveco gépezetek fenntartása lényegesen olcsóbb.

Előzmény: vadparaszt18 (33000)