hory004
2017.08.08
|
|
0 0
33001
|
Teljesen jogos.
Gazdasági alapon a végtelenségig lehetne járatni a 200-asokat, azok már nem tudnak hová értéktelenedni. Tegnap reggeli dombóvári járaton is biztos örültek az MKZ-nek.
Egyébként még a vértes E97-ese tartja magát, de csak mert a Setrájukat a Mercikkel együtt vissza adták a banknak, de egyből mentek is a VBhez. Nem lennék meglepve, ha piacnyitás után csak nekik maradnának meg a távolsági járataik, itt délen van vagy 10 autó, a Pécs-Sexárd-Pestre elég, ezen kívül tippre a zalai csordák és az egri félórás ütem, és a Zeg-Szeged marad állami kézben, a többire egyszerűen nem lesz minőségi autó, az LH és Crossway mellett a Flix vagy másik cég simán esélyes. Kivéve ha az Iveco gépezetek fenntartása lényegesen olcsóbb. |
Előzmény: vadparaszt18 (33000)
|
|