Smíró Creative Commons License 2017.07.29 0 1 121771

Adalék: a szerelők nagy része nem kultiválja. Felold ezt-azt, ami galibát okozhat. Motorolaj csere előtt is az adalék gyártó javasolja. Ja, ha utána rendesen átmossák a motort és újra leeresztik. De ha rámegy az új olaj, okozhat meglepetést. Hát ilyen szerintem az injektor tisztító és egyebek is. Off Suzukiba önt9ttem Spurit - nem tetszett neki. Most is ott van 3/4-ed flakon. A PUG-ba be nem önteném.

 

Pár perc után mindegyik "eco" módba áll. Így védi az aksit. Sokakat zavar, mert nem lehet pld. rádiót hallgatni mosás közben, stb. Ha beindítod pár percre, újra adsz neki valamennyi időt. 20 perc után lép át eco-ba először. Utána ameddig járatod, annyi percet bír - ha jól tudom. De a lényeg ez. Lehet, égve maradt egy beltéri izzód éjjelre, de az eco módba állás megvédte az aksid a lemerüléstől.

 

A villogás elektronikai hiba lehet, ha az izzók rendesen a helyükön vannak. Feszültség szabályzó? Majd a tronyos szakik...

 

APF hiba rejtély. Sok minden okozhatja. ELM ki nem tudja pontosan olvasni, de megbízhatóan más sem. Régen, amíg nem rakták tele mindenféle érzékelővel a verdákat, észre sem vettük. Rángatott a Lada, rankoltunk legfeljebb jobb benyát bele, kiégettük egy kicsit pörgetéssel és rend is lett. Most a lámpák és üzenetek keserítik meg az életünket. Jobb üzemanyag bele, hajtsd meg. Ha a lámpa meg kialudt és nem jön vissza, ne is foglalkozz vele. Átmeneti hiba volt. 

 

 

Előzmény: komisz277 (121770)