Mr Reacher Creative Commons License 2017.07.24 -1 0 36383

Vagy, hogy egyszerre épült az M5-M4-M31 közötti szakasz, de csak az M5-M4 között fizetős.

Erre mi lehet a magyarázat más, minthogy ne járjanak Monornál a kamionok 60 Ft-ért,

hanem az M5-ön 90 Ft-ért kilométerenként.

 

Még ha egyszerre is épült volna, ahogy írod, szektorokra bontva, szakaszolva történt. EU-támogatással, vagy anélkül. És ez itt a kulcs. A 2005-ben átadott m5-m4 közötti szakasz azért fizetős, mert EU-támogatási szerződés ezt nem tiltja, mert az nincs is arra a szektorra. A további szakaszok (átadás 2008) egész a Megyery-hídig fizetősség tételét az EU-támogatási szerződés zárja ki.

 

Nincs itt semmiféle hátsó szándék. Az első szándék a teljes m0 fizetőssé tétele volt.

Előzmény: dimelo (36382)