Különös "érveléstechnikád" van.
Beszélsz valamiről és nem a tárgyhoz kapcsolódó térképet applikálsz.
Engem a Google utvonaltervező kevésbé izgat, (nem etalon)
de tudható, hogy 90 %-ban azt használják az emberek.
Tehát írd be amit bp leírt és meglátod, nem Neked lesz segítség az érveidhez.
Km-ben még a 44-es úton is rövidebb, mint az M3-on. (Ennek ellenére nemigen megy arra senki.)
Fontosabbnak gondolom, hogy az útdíj különbsége is döntő tényező.
Hangsúlyosan: a kamionok 4x útdíjat perkálnak, mint az utánfutók.
Így az árbevétel tömegben csekély rész az autónepperek "hozzájárulása".
Nekem az M0 keleti szektor sarcolása a legerősebb bizonyíték.
Ilyen diszkriminációt még keveset láttam. Az elvek sárba tiprása. (Állampolgári jogok)
Zalalövőnél meg 14 milliárdos elkerülőt építettek a 86. úton a keleti végeken beszedett útsarcból.