dimelo Creative Commons License 2017.07.24 0 0 36374

Különös "érveléstechnikád" van.

Beszélsz valamiről és nem a tárgyhoz kapcsolódó térképet applikálsz.

 

Engem a Google utvonaltervező kevésbé izgat, (nem etalon)

de tudható, hogy 90 %-ban azt használják az emberek.

Tehát írd be amit bp leírt és meglátod, nem Neked lesz segítség az érveidhez.

Km-ben még a 44-es úton is rövidebb, mint az M3-on. (Ennek ellenére nemigen megy arra senki.)

 

Fontosabbnak gondolom, hogy az útdíj különbsége is döntő tényező.

Hangsúlyosan: a kamionok 4x útdíjat perkálnak, mint az utánfutók.

Így az árbevétel tömegben csekély rész az autónepperek "hozzájárulása".

 

Nekem az M0 keleti szektor sarcolása a legerősebb bizonyíték.

Ilyen diszkriminációt még keveset láttam. Az elvek sárba tiprása. (Állampolgári jogok)

 

Zalalövőnél meg 14 milliárdos elkerülőt építettek a 86. úton  a keleti végeken beszedett útsarcból.

 

Előzmény: Mr Reacher (36372)