segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.07.14 0 1 438009

A morált nem fogja semmiféle ETCS pótolni.

 

Persze.

De a morál nem áll meg a vörös előtt.

 

A spanyol balesetnél volt ETCS csak éppen ott nem, ahol a baleset történt.

 

Ez qrva jó! :) Santiagoban baleset történt, de Madridban volt etécsé. Ezt most azért gondold át még egyszer, pls!

Egyébiránt a 200-as szakaszon csak ASFA 200 volt, "exit" funkció nélkül.

 

És nem valami hatalmas sebességről beszélünk, 160 - ról.

 

Az tökmindegy. 160-ról hamarabb megállsz egy fürgelábúval, mint 100-ról egy tehervonattal.

 

Ennyivel mész az autópályán is gond nélkül.

 

Vonattal?

 

Például ilyen vonatoknál nem volt baleset és ilyen vonat járt sok helyen:

 

Ja, a 103-asban is ott az LZB, meg a többi is fel volt szerelve ezzel-azzal. Vagy a kezdetekben nem, de az átmeneti időszak volt, és erősen játszott a mázlifaktor. De addig jár a korsó a kútra...

 

Korábban 120 volt a határ, (persze akkor is mentek vonatok 160 - al, de az volt a kivétel), most 160 amit be lehet vállalni nagyobb cécó nélkül.

 

Most kezd végképp szétesni az egész poszt. Minek a határa volt? Hogyan? Merre?

Törtünk zúztunk, kedves olvtársam, nyolcvannal is, meg kevesebbel is, mert a vonatbefolyásolónk nem vonatbefolyásoló!

 

a holtember éberségivel a kanadaiak összehoztak egy akkora balesetet, mint állat. Olyasmi volt, mint Hajmáskér mellett az '50 - es években.

 

Elalvós baleset volt, valami uzsonnásdobozzal a pedálon, meg alvó mókussal a caboose-ban is. Nem feltétlenül emlékszem pontosan, de volt valami nagy pitty-putty.

Előzmény: GOLAZ111 (438008)