A morált nem fogja semmiféle ETCS pótolni.
Persze.
De a morál nem áll meg a vörös előtt.
A spanyol balesetnél volt ETCS csak éppen ott nem, ahol a baleset történt.
Ez qrva jó! :) Santiagoban baleset történt, de Madridban volt etécsé. Ezt most azért gondold át még egyszer, pls!
Egyébiránt a 200-as szakaszon csak ASFA 200 volt, "exit" funkció nélkül.
És nem valami hatalmas sebességről beszélünk, 160 - ról.
Az tökmindegy. 160-ról hamarabb megállsz egy fürgelábúval, mint 100-ról egy tehervonattal.
Ennyivel mész az autópályán is gond nélkül.
Vonattal?
Például ilyen vonatoknál nem volt baleset és ilyen vonat járt sok helyen:
Ja, a 103-asban is ott az LZB, meg a többi is fel volt szerelve ezzel-azzal. Vagy a kezdetekben nem, de az átmeneti időszak volt, és erősen játszott a mázlifaktor. De addig jár a korsó a kútra...
Korábban 120 volt a határ, (persze akkor is mentek vonatok 160 - al, de az volt a kivétel), most 160 amit be lehet vállalni nagyobb cécó nélkül.
Most kezd végképp szétesni az egész poszt. Minek a határa volt? Hogyan? Merre?
Törtünk zúztunk, kedves olvtársam, nyolcvannal is, meg kevesebbel is, mert a vonatbefolyásolónk nem vonatbefolyásoló!
a holtember éberségivel a kanadaiak összehoztak egy akkora balesetet, mint állat. Olyasmi volt, mint Hajmáskér mellett az '50 - es években.
Elalvós baleset volt, valami uzsonnásdobozzal a pedálon, meg alvó mókussal a caboose-ban is. Nem feltétlenül emlékszem pontosan, de volt valami nagy pitty-putty.