Így van!
Bruck-Kimle között ez már a 3. "ETCS" és készül a 4.! (ETCS-L2)
Augsburg-Ulm(?) hány LZB berendezés volt/van 196x-től?
Kínlódunk az üzemeltetéssel, mert kell. Most is hallottam, hogy a LEU-k távellenőrzésének megoldását fontolgatják. Ha L2 lesz, akkor már minek? (jó, sorompókban maradni fog ...)
Évek óta nincs balíz kábel Hegyeshalom VP.-i oldalán. Spec. kábel, de akkor is röhely!!!!! De ilyen hülyeségekért nem kell átmenni a Duna jobb partjára, tudnák mondani hasonlókat szűkebb hazámból, a balparti oldalról is. Szerencsére itt csak az L2 balízainak le/felszerelésével megy a szerencsétlenkedés (pl. aláverés).
Nem kell ETCS!
Nem nőttünk fel hozzá!
Nincs járművünk!
Nem értünk hozzá!
A multik a konzerv megoldásaikat erőltetik, ami nem jó a rendszerünkhöz (szabályok, utasítások, műszaki megoldások).
Nem működik a GSM-R (4,8kbps sebességet követel meg a szabvány, de ezzel se akaródzik folyamatosan kommunikálni).
A multik a saját rendszereikkel is kínlódnak, még a mostani semmilyen üzemben is. Mi lenne, ha vonatokat is kéne vezérelni?
Soroljam még?
Ja és menetidőben mennyi időt is jelentene pl. Debrecenig? Ha a Nyugatiból már 120-szal "robogna" ki az IC és azt tartani is tudná végig, mennyi időt nyernénk? Így mennyivel egyszerűbbek lennének a berendezéseink? Mennyi pénzt spórolnánk pártunk és kormányunk számára?
Kár ragozni.