aruzsi Creative Commons License 2017.07.14 -2 0 437980

Így van!

 

Bruck-Kimle között ez már a 3. "ETCS" és készül a 4.! (ETCS-L2)

Augsburg-Ulm(?) hány LZB berendezés volt/van 196x-től?

 

Kínlódunk az üzemeltetéssel, mert kell. Most is hallottam, hogy a LEU-k távellenőrzésének megoldását fontolgatják. Ha L2 lesz, akkor már minek? (jó, sorompókban maradni fog ...)

Évek óta nincs balíz kábel Hegyeshalom VP.-i oldalán. Spec. kábel, de akkor is röhely!!!!! De ilyen hülyeségekért nem kell átmenni a Duna jobb partjára, tudnák mondani hasonlókat szűkebb hazámból, a balparti oldalról is. Szerencsére itt csak az L2 balízainak le/felszerelésével megy a szerencsétlenkedés (pl. aláverés).

 

Nem kell ETCS!

Nem nőttünk fel hozzá!

Nincs járművünk!

Nem értünk hozzá!

A multik a konzerv megoldásaikat erőltetik, ami nem jó a rendszerünkhöz (szabályok, utasítások, műszaki megoldások).

Nem működik a GSM-R (4,8kbps sebességet követel meg a szabvány, de ezzel se akaródzik folyamatosan kommunikálni).

A multik a saját rendszereikkel is kínlódnak, még a mostani semmilyen üzemben is. Mi lenne, ha vonatokat is kéne vezérelni?

 

Soroljam még?

Ja és menetidőben mennyi időt is jelentene pl. Debrecenig? Ha a Nyugatiból már 120-szal "robogna" ki az IC és azt tartani is tudná végig, mennyi időt nyernénk? Így mennyivel egyszerűbbek lennének a berendezéseink? Mennyi pénzt spórolnánk pártunk és kormányunk számára?

 

Kár ragozni.

Előzmény: segélyvonókészülék (437976)