De jure, pedig igen. ;-)
Szolnokra már drágább az L1, mint az L2, mindenki látja. Mégis L1-et tettünk az L2-es szakasz közepére!
A multik itt gyakorlatoznak a mi pénzünkből.
AZ ETCS-nek semmi értelme nálunk, de megkockáztatom, hogy tőlünk nyugatabbra se. Mire alapozom? Van már olyan jármű, ami csak és kizárólag ETCS-s berendezéssel van felszerelve és nincs rajta más nemzeti VB? Ha nincs, akkor mit nyerünk ezzel?
Van már olyan vonat, amit a német mv. visz pl. Isztambulig, vagy a török Hamburgig?
Van ahol hibátlanul működik határátmenetben ETCS és nem kísérleti üzemben van?
Itt mellettem fogyasztja a MÁV ETCS-L2-es rendszerének jó része 2-3 éve a villanyt teljesen feleslegesen, anélkül, hogy bármely jármű használná és a végét - többek között a GSM-R miatt - nem látjuk.