oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.07.13 -1 1 437969

Azért nem működhet, mert hiányoznak bizonyos feltételek magyar oldalról. Ausztriában meg azért működik meg adottak a feltételek és megfelelő háttér/támogatottság 100%-ban.

Itt van két osztrák parlamenti dokumentum példának:

https://offenesparlament.at/gesetze/XXIV/J_01341/

https://offenesparlament.at/gesetze/XXIV/J_11210/

 

az előbbi foglalkozik itt a fórumon többszörösen már kivesézett Wien – Nickelsdorf szakasszal, valamint Wien-Budapest szakaszról annak fontosságáról és EU-s támogatásáról is. Meg lehet nézni a kérdező(k) és válaszoló(k) szakmai érintettségét. Továbbá mennyi felszólalás volt az ETCS-es kapcsolatban Ausztriában parlamenti szinten. A kereső jó néhány találatot ki fog adni.

Ezzel ellenben Magyarországon csak kettő volt egyik 2015-ben a másik 2017-ben. Olyan törvényjavaslat született amiben nulla szakmaiság van, inkább egy jó buli mint az útdíj, hogy több pénzt lehetne beszedni a pályák után ha van ETCS. Mindezt egy nem szakmabeli miniszter írta, aki inkább korrupt és kétes ügyeiről híres.

Így nem lehet sok jót várni az ETCS-el kapcsolatban a magyar vasúti hálózatban. Sehol nem találtam arra utalást, hogy az osztrákok által kezdeményezett tervezetre a magyar fél hivatalosan lépett-e volna valamit?!

Előzmény: segélyvonókészülék (437963)