A Budapest-Pécs járatokat pedig gyakorlatilag nem utazza végig senki (nem csoda, 4:10 a menetidejük), ezek Dunaújvárost és Tolna megyét kötik össze Budapesttel és Péccsel. Pécsi expresszbusz nincs, soha nem is volt. És a követés is kétórás.
Ugyan ez itt kezd off lenni, de helyesen így hangzik:
A BP-Pécs járatokat gyakorlatilag csak olyan utazza végig, aki nem teljes jegyet vesz, ellenben a Pécs-Szekszárd-M6-BP buszok nem véletlenül járnak óránként, többnyire másodrésszel*. És bizony van átszálló utas a lassú pécsiről a pályásra is, a kétóránkénti pestit meg a győri/tatabányai felezi, átszállással 3:10 körüli menetidővel órás ütem van. És ha a Hungária járható, akkor ami a vonatnál Kelenföldön +15, a Népligetben -15. (M4 vs M3 különbség nem elhanyagolható, az igazi az lenne, ha a kelenföldi erőműnél lenne BKK automata)
*cipőkanállal +3, de inkább 4 kocsi kellene ezeknek a másodrészeknek a lezavarásához Pécsre, ez a VB és a DDKK összedobta volna, legfeljebb Pécsett nem E98 áll állomási tartalékként, hanem E95.