sooty Creative Commons License 2017.07.03 0 0 228

Ez nem feltétlenül van így, mivel a 3 gyerek mellett nem jut pénz a kocsi karbantartására. 2013-as és 110ezer km. Túl nagy baja nem lehet. Ha a gombokról a piktogrammok le vannak kopva az sajnos normális ennyi km-nél. Hátsó fékek tuti jók. Az elsők ha elmentek 60ezret, akkor mostanra már rendesen cserésnek kellene lenniük, ha eddig még nem cserélték. Ezt megnézném.

A klímára is ránéznék, hogy kapcsol-e? Nyitott motorháztetőnél valaki belül bekapcsolja, neked hallanod kell egy kattanás ha szemben állsz bal elölről. Vájt szeműek látják is.

Valószínű a 3 kölök a belsejét kinyírta. Foltok, kopások, esetleg szakadások az ülésen, oldalsó ajtó kárpiton. Nézd meg elöl a légbeömlőket is, azt is előszeretettel buzerálják, szét is megy. Ami még érdekesség, hogy a csomitartóban az alsó burkolat, ott ahova csukódik az ajtó, le szokott járni.

Nem tudom milyen felszereltség, de ha van tetőablak, azt is próbáld ki, na meg a jobb első ablakot is teljesen engedd le, és húzd fel, hajlamos az előre billenésre.

Az első fékek egyébként nem húzósak asszem 35000Ft volt a Textar szett. (mondjuk kedvezmény nélkül 50 fölött lett volna) A bőrkormányon szintén lehetnek bőven kopásnyomok, viszont ha esetleg bőr üléses (mint a miénk) akkor annak jó állapotban kell lennie. Na meg ha kulcs nélküli indításos akkor érdemes mind a 3 mikrokapcsolót kipróbálni. 

Ja és még egy. Ekkorra a kipufogó már rendesen rozsdás, és a leghátsó csőösszekötő bilincs akár el is porladhatott. Futóműnek elvileg nem kéne, hogy baja legyen. Érdemes a próbakörön kimenni autópályára, mert ott lehet a leginkább érezni, hogy húz-e valamerre. Sajnos egy picit komolyabb ütődéstől el tud menni a futómű, amit aztán hiába állítgatnak, nem lesz sokkal jobb. Végül is érthető, hisz kisújjnyi vastagságú anyagokból építették össze. Kisebb kátyú, már nagy gondot okoz.

Előzmény: futee79 (226)