Üdvözletem!
Hosszú idő /kb 10 év/ után ismét sikerült vennem egy 2000 kiadású 1.9 JTD fekete multiplát.
3 gyerek mellé kell a nagy kasztni...
Az autóval kb 300 km mentem, majd ma reggel elkezdett világítani az injektor piros lámpája, majd leállt.
Kb 4x e beindult, bementem a munkahelyre vele, leállítottam, majd kb 2 óra múlva megnéztem.
Lámpa világít, beindul, de a legcsekélyebb gázadásra leáll.
Szerelőm a Balatonon heveri ki nehéz életének fáradalmait, így távsegítségben annyit ajánlott, vegyem le 20 percre az akku sarut, valamint cseréljem ki a gázolajszűrőt, esetleg töltsek még rá gázolajat, hátha a szintjelző nem jó.
Mindhárom dolog megtörtént, változást nem tapasztaltam, ugyanaz, így ott hagytam az autót.
Az előző tulaj cserélt rajta magasnyomásút, elvileg 8 hónapja.
A kocsi a hiba megjelenése előtt nagyon jó hanggal rendelkezett, füstmentes volt.
Valakinek van valami mentő ötlete?