bendeguz90 Creative Commons License 2017.06.28 0 0 32848

"Mondjuk a 64-esért pont nem kár"

 

Ahogy az utolsó 5 évében működött úgy valóban nem, de ott is lehetett volna valamit csinálni, hogy ne lehetetlenüljön el a vonal maradék része.  

 

 

"a 62-es keleti fele félig működik,"

 

Amúgy miért nem merült fel sosem a régi 63-as pótlására azon a részen egy Harkány (Villány)-Pécs járat (gyorsvonatként)?  Azzal lehetett volna valamit kezdeni, mint ahogy egy közvetlen Drávafok-Pécs járaton is el lehetett volna gondolkodni az illetékeseknek. 

 

És igen kimaradt a felsorolásod a már csak  alibi járatként működő Komló-Godisa vonal. 

 

"És mindezt almásládákkal, nem kell csodálkozni, ha inkább buszoznak, vagy autóznak, pedig a Pécs-Szentlőrinc szakasza kb a legszarabb a 6-osnak."

 

 

Az "almásláda" szerintem az csak egy dolog, a másik meg az, hogy a pálya állapota Szentlőrinc után gyalázatos. 

Előzmény: hory004 (32846)