"Mondjuk a 64-esért pont nem kár"
Ahogy az utolsó 5 évében működött úgy valóban nem, de ott is lehetett volna valamit csinálni, hogy ne lehetetlenüljön el a vonal maradék része.
"a 62-es keleti fele félig működik,"
Amúgy miért nem merült fel sosem a régi 63-as pótlására azon a részen egy Harkány (Villány)-Pécs járat (gyorsvonatként)? Azzal lehetett volna valamit kezdeni, mint ahogy egy közvetlen Drávafok-Pécs járaton is el lehetett volna gondolkodni az illetékeseknek.
És igen kimaradt a felsorolásod a már csak alibi járatként működő Komló-Godisa vonal.
"És mindezt almásládákkal, nem kell csodálkozni, ha inkább buszoznak, vagy autóznak, pedig a Pécs-Szentlőrinc szakasza kb a legszarabb a 6-osnak."
Az "almásláda" szerintem az csak egy dolog, a másik meg az, hogy a pálya állapota Szentlőrinc után gyalázatos.