kbn Creative Commons License 2017.06.27 0 0 63488

"Ha Kovács 27. József tönkremegy az egy szál közszolgáltatásban dolgozó autóbuszával, akkor Rétalap község (Gy-S-M- megye) lakosai napokig vagy hetekig gyalog jutnak ki a faluból. Mert nincs más."

 

Ha a fővállalkozónál ülő illetékes nem tud 24 óra alatt egyetlen többletkocsit leszervezni a többi alvállalkozójától, akkor sürgősen válasszon más pályát...

 

A csődök egyébként nem úgy szoktak történni, hogy a partner hétfő délután minden előzmény nélkül bejelenti, hogy a keddi műszakkezdésre már nem tud kiállni. Előbb elkezdenek tartozni ide-oda, előrehaladott állapotban aztán viheti a bank az eszközöket is, de még ez sem feltétlenül jelenti azt, hogy nem tudnak kiállni (Di-Cam, Orangeways bérelt buszokkal tovább dolgoztak, amíg tudtak, hogy csökkentsék a veszteségeket).

 

"szándékosan, jelentősen csökkentjük a szolgáltatás színvonalát"

A kínai buszos offshore cégeken kívül tudnál mutatni olyan magyar példát, ahol a piacosítás következményeképp csökkent a szolgáltatás színvonala?

 

        "- a magyar állam képtelen betartatni saját szabályait, lásd taxi, lásd magán buszok,

        - ha nem tudjuk betartatni a saját autóbuszos szabályainkat a magánbuszosokkal, akkor ugyanaz vagy csökkentett létszámú ellenőr gárda hogyan tartja, tartatja be a szabályokat ha még 9000 autóbusz gondját a nyakába varjuk ?"

 

A minőség elsődleges garanciája nem a hatóság kell, hogy legyen, hanem a szolgáltatás megrendelője. Ha a boltban romlott tejet kapsz, természetes, hogy visszaviszed, mint ahogy a fodrászt sem fizeted ki, ha elrontotta a frizurádat, és a kőművest sem, ha görbe falat rakott.

 

Ugyanígy természetes, hogy a fővállalkozó megkötbérezi a fuvarozót, ha nem megfelelő járművel áll ki. (Hatóságra ezzel együtt persze szükség van, hiszen a megrendelő lehet laikus is, pl. egy kórustalálkozóra buszt bérlő énektanártól nem várható el, hogy észrevegye simára kopott abroncsot.)

 

"Ha nincs tartalék az atomizált rendszerben, akkor az egyéni közlekedésbe tolunk sok százezer utast."

 

Miért ne lehetne tartalék? Már a mostani alvállalkozói szerződések egy része is tartalmaz opciót...

Előzmény: trizs77 (63470)