ZordonC3_ Creative Commons License 2017.06.27 0 0 277582

Ide is beírom, a régi topicba :)

 

Bocs a duplázásért ha valaki másik helyen is látja.

 

Sziasztok!

Vagy 5 éve nem írtam ide, a régiek emlékeztek a 15+ éves nhw nickre :) Tavaly októberben történt egy kis baleset busz vs. suzuki swift 1999-es, a kedvencem volt :( Mivel tartalék autó, 7 évet állt lezsírozva a garázsban (...), néha persze beindítva, a klíma is pöccröff. NEM voltam hibás, a buszsofőr sem, a Közútkezelőt hozták ki vétkesnek az útviszonyok miatt. Járt a motorja mikor engem mentettek és kulccsal állították le. A kocsiban minden elpusztult a műszerfal mögött (3 ajtós, teherautónak vizsgáztatott 2 üléses gép volt). Semmi bajom nem lett, még bordám sem tört el, de 21 ponton agyzúzódás, agyvérzés stb. Be voltam kötve.

Na ennyit a bevezetésről, az autónak vége, a motorja viszont pöccröff, saját lábán állt be a garázsba ilyen állapotban (ami nem mondható el rólam, ülések kiszakadtak, kóma, stb. stb). Az alváza lejjebb van mint a JH kerék...

Az autónak tartozok annyival hogy a hibátlan, klímás 1.3-as motorral nem adom bontóba. Ez nem kérdés, nincs szívem hibátlan mocival bontóba adni a kasznit, és nem is fogom. Mivel első tulaja vagyok 89.000 km-t ment (!) motorját egy az egyben átépítem klímástól.

Vettem egy másik 2000-es Sedant, aminek ugyanaz a motorkódja, annak a (szintén hibátlan) motorja megy a garázsba alkatrésznek, és az összetört autó motorját építem át (az előzőben sajnos nem volt klíma, nem lesz egyszerű a műszerfal). Nem érdekel mennyi munka, ha én túléltem, ő is túl fogja. Van szervízkönyvem, aknám, egy vezérműszíjat is le tudok cserélni.

Szerintetek? Ha tudna valaki segíteni motorkiemelésben, zsiráffal, tanáccsal akármivel, rengeteg lenne (Pilisvörösvár környékén lakom).

Leírást fogok róla készíteni fotókkal, hogy az ittenieknek segítség legyen. Valaki tud segíteni? Legfontosabb olyan kellene aki váltóstól mindenestől vett ki már motort.

 

(nem tudom megy-e a feltöltés, másik helyre nem ment, ide is megpróbálom...)