'Beszélt itt vki váltóról? MOTOR!"
A váltó a kocsi alkatrésze nem lehet kihagyni kocsi vásárlásnál.
"NEM tuningolható,
Miért nem??"
Nagy tuning cégek rátesznek kb 20 Le-t a 200-ra komoly "tuning".
Olajsár problémát 2004-re megoldották 2006-os kocsiról van szó a 260 Le miatt.
Nekem ennyire volt "olajsaras" a motor 190E Km-nél (2002 nov-i a kocsi)
"De saját magadnak is van tapasztalatod a 2,3 Turbó "megbízhatóságáról", miért nem állsz ki vele, és meséled el?? Csak őszintén ám :-))) "
190 E km-nél dugattyú repedésem volt a saját hülyeségem miatt mert mindig 95-s benzint használtam mikor gyárilag is 98-t kellene. (Most már csak OMV 100-t) 50 km-t még ment a kocsi törött dugattyúval szóval annyira nem volt vészes a helyzet. A kocsim az előző tulajnál is tuningolt volt (szervizkönyv szerint) nálam kapott egy komoly tuningot. Kiolvastuk a T7 fájlt és a paramétereit a lent látható képen látható nagyjából egyezik a fékpadi méréssel. 20 Nm-t hozzá kell adni pluszban mert a T7 is annyit ad rá ha egyéb értékek rendben vannak. (fékpad is 435 Nm-t mért) Most egyébként jobban is megy valamivel: Wössner dugattyúk, kicsit fel lett fúrva, új vezérlés, hengerfej síkolás stb. Nagyobb lett a kompressziója már nem lehet 95-t használni hozzá. Télen kipróbáltam egyszer csörög vele a motor.
20Ft/km a javítási költségem ebben: defekt, olaj, bőrápoló, motorgenerál, gumi, kuplung stb benne van.
Volt szó a LTFT-ről: motor generál után 0 és 8 között ingadozott rapszódikusan gondolom az olaj ami bekerült a katalizátorba Most -1.7 és +1.7 bármilyen üzemállapotban gondolom távozott az olaj a katalizátorból.
Nem egy Prius sajnos az is "elromlott" az 50E km alatt felében városi használatban: a szellőző rostély állítója letörött, pillanat ragasztóval meg lehetett oldani. (152E km és 7 éves)
Remélem őszinte voltam :)