amper_vadasz Creative Commons License 2017.06.24 0 0 29487

Én úgy vagyok vele, egyszer kell valamit megcsinálni normálisan, legyen az a "rigolyás" 55-ös, aztán már csak használni kell.

Hozzáteszem a porlasztó beállításhoz elengedhetetlen a jó tűszelep. Nos én a régit javítottam anno, nem vettem újat, ami már maga is kétséges, hogy zár vagy sem.. ( a szelepfészkét módosítottam - megkúpoltam, kúp a kúpba már jól zár ), azóta is működik, ennek már vagy 5-6 éve biztosan.

Robi - Babetta 210 gyári gyertyahézaga 0.4mm, kicseréltem anno jó 6 éve biztosan az 5mm-es vasmagú gyári gyújtás töltő tekercsét 12mm-es vasmagra tekert erősebb töltőtekercsre, gyertyahézagot növeltem 0.6mm-re ( gyári eredeti külön 4V-os trafó + 4 lábas gyári "tirisztor" CDI gyújtása van ) és nagyon könnyen indul. Kipróbáltam anno a F.A.GY. egybe trafós gyújtását is, de jóval gyengébb annak a gyújtásnak a szikra energiája, így azt hanyagoltam inkább.

 

Ma lefűnyíróztam a letermett epret, majd elővettem az 55-öst és kapott némi keveréket, majd levettem a mankókerekét, és szívató fel, majd 1. rántásra könnyen járt a motorja ( legutóbb 1 hete használtam ) szívató lassan fokozatosan visszatolva, majd megkapáltam a kert veteményes sorközeit és a borsó helyét is a pénteki nagy eső után. Nekem természetes, hogy előveszem és működik, teszi a dolgát, s nem kell szerelgetni, ahogy sokak emlékeiben sajnos él, s keserű emlékekkel gondoltok vissza a Babetta motoros gépre. Tavaly kilyukadt az eredeti 27 éves tankja, gyorsan kicseréltem egy PA 80 tankjára ami szintén ugyan az, csak 80cm3 a motorja. Nekem éveket működik minden gond nélkül, pedig használom rendszeresen, csak tankolni szoktam, évente légszűrőbe és a lehajtásba olaj csere. Ennyi.

 

Van Honda F 600 Y is, de a pici Robi 55 könnyű fordulékony és kezes, én szeretem a kétüteműeket is.

Előzmény: Imperator23 (29461)