svedmalac Creative Commons License 2017.06.24 0 0 2808

Köszi Norbi előre is!

 

Az a helyzet, hogy a meló meg egyéb mellet nem tudok annyi időt rászánni, mint te, ráadásul nem is vagyok olyan mágus, hogy utánozzam azokat a fortélyokat, amiket te a sok év alatt kiszenvedtél!

A gumi dolog érdekes, mert olyan alacsony nyomást ír a matrica az autón (fejből nem is tudom, de talán 1,4?), hogy tök laposnak látszik ilyen nyomáson.

Még magasabban is :-)

Most fújtam 2.2-re, ez valóban keménynek tűnt a parkerdei oda-vissza próbánál, de az 1,4 (ha jól emlékszem) baromira kevésnek tűnik.

Érdekelne a többiek véleménye erről azért!

Na meg esetleg az is, hogy ha a gumicsere aktuálissá válna, hol és mit venne és mennyiért?

Nekem most egy Firestone F-560 van fent, újan vettem anno, de most kb. 11 éves. Ennek pótlása jelenleg kb. 120eFt lenne.

És szinte újnak néz ki, kb. 15e km van benne.

Láttam mindenféle utángyártott cuccot a nyugati kacsás oldalakon olcsón/olcsóbban, de érdekelne a többiek véleménye is!

Hozzáteszem, nálam az éves futás jelenleg csak kb. 1000km körül mozog, ha stabil lenne a gép újra, akkor először itthon, majd akár külföldre is bevetném újra.

 

Visszatérve, a gép alapvetően jó, tényleg semmi trükk nincs benne, jók a fékek, olaj, stb.

Ami gondom volt (nehéz indítás), annak a megoldása az új akksi, új fesz. szabályzó volt (jobb is lett), viszont a továbbiakhoz majd kellene a segítséged, mert az AC hiába új, egy hét után benzint kell nyomnom a karbiba induláshoz. A visszacsapó szelep király, ez lenne az első. Tudom, hogy egyszerű, de ha lehet, én rád bíznám :-)

Aztán menet közben majd megbeszéljük, hogy milyen sört szeretsz :-))))

A karbi sem tökéletes sajnos (ez a kb. 3 évi állás hatása, mert nem voltam itthon), de ha kapna rendesen anyagot, akkor legalább az indulás jobban menne.

Az alapjárat, meg egyéb furcsaság is karbi hibára utal szerintem, de amíg az anyagellátás az AC felől nem stabil, addig nem is akarok továbbmenni.

Szóval emiatt mindenképp kereslek, csak már most látom, hogy kb. július 20-ig nem lesz időm rá sajnos. Ha előbb lesz, szólok!

Aztán ha lesz benzin és szórakozik, akkor tudok tovább gondolkodni, hogy mi a baj.

Egy biztos: ha tehetitek, ne hagyjátok azt, hogy évekig nincs beindítva, mert csak szenvedés van utána.

Tudom, hogy elvileg nem nagy tételek az ilyen hibák és javítások, de bosszantó...

Előzmény: 2cvtech (2807)