voltbull0 Creative Commons License 2017.06.23 0 0 25116

Kedves Andi!

Mi kint lettünk Mahar Club-osok,de ennek ellenére csodálatos panorámájú szobát kaptunk , iga írtam emailt nekik előtte.

A Mahara-sok az egyes blokkban kaptak helyet,bár ott is volt különbség ,h milyen színű volt a kártyájuk.

Az ellátás szerintem teljesen korrekt volt.

Gyümölcs pl narancs, banán, grapefruit, datolya - mindig volt, sárgadinnye - talán 3x, őszibarack 2x.

Utóbbi volt a legolcsóbb a piacon.

Alkoholt nem iszunk így arról nem tudok nyilatkozni ugyanaz vonatkozik a szénszavas üdítőkre.

Ami viszont - mint korábban írtam volt - a gyümölcslének csúfolt színes víz volt,de rutinosak lévén már az első nap vettünk 8 doboz tökéletes gyümölcs leveket ( gránátalma, mangó ill guava) a Carrefour-ban. Ára 8.45 EGP/doboz kb 150Ft átszámítva.

Az első este kivételével előre regisztrált módon a'la carte éttermekben ettünk.

2x Via Veneto , libanoni, mexikói, Fellini nevű pizzaétterem

Az első volt a legjobb, itthoni mércével mérve is ital nélkül is legalább 8 ezer forintba került volna ,amit ettünk.

Kiszolgálás, tálalás minden kifogástalan volt , medence partján volt az asztalunk.

Érzésem szerint mindenütt igyekeztek,de a mexikói desszert pl katasztrófa volt.

Az étlapon ha jól emlékszem 4 féle deszert volt,de csak Mexican brownie volt.

Ez egy száraz kemény "muffin" lett , amit leöntöttek finom csokoládé öntettel, rá kókusz ill csoki reszelék

A "muffin" nélkül jobb lett volna...:(

A libanoniban 10 féle elő ételből 5-öt lehetett választani,de végül négyet hoztak ki.

Ahogy néztem szinte mindegy volt mit választott a kedves vendég úgyis ugyanazt hozták ki mindig, hiszen az arab nevekben nem hiszem,h volt európai , aki eligazodott.

Néha volt olyan,h el-elfogyott vmi.

Pl egy nap nem volt paradicsom a szállodában

Így a Fellini-ben csak azért tudtunk paradicsom salátát kapni ( bár rajta volt az étlapon!),m elsőként érkeztünk s kettőnkre így is csak egy paradicsom saláta jutott.Mások már nem kaptak.

Minden étteremben  voltak az AI-be nem beférő csak kp fizetés ellenében adott fogások, természetesen ezeket nem volt kötelező választani.

20 EGP ( 340-350 Ft) asztalra tétele csodákat tud tenni,de nem erőltetik.

Maga gesztus számít.

A pincérek nagyon szívélyesek,de szegények.

Egyiküknek szívem szerint vettem volna egy jobb cipőt,m az sajátja borzalmas állapotban volt.

Ami abszolút kritikán aluli volt - ezt el is mondtam az igazgatónak - bár falrahánytborsó effektust éreztem! - az azaz ingyenes shuttle a városba. A Hurghadában megszokott német precizitásnak nyoma sem volt. Gyakorlatilag nincs ilyen , bár fent van a redseahotels.com-on!

Taxi 100 EGP-től 200 EGP-ig Naama Bay-be.

Kit hogy tudnak bepalizni.

Az iránytaxi ( 9 fős)  20EGP,de csak azokna ajánlott , aki beszélnek min angolul, nem ijedősek s pontosan meg tudják mondani hová szeretnének menni s megértik az esetleges választ is.

A hotelbe kinti taxi nem mehet be, csak a kinti kapuig.

Onnan be kell gyalogolni kb 5 perc séta.

 

A tenger, a korallok , a tengeri élővilág csodálatos.

Ott van közvetlenül,ahol az ember belép a vízbe rögtön.

Pl volt olyan,h a hotelből jó pénzért ( 50 EUR) beviszik az embert Naama Bay-be, ott hajóra teszik s visszahozzák a hotel melletti öbölbe merülni.Persze nem egyenként hanem  több hotelből összeszedett kb 30 fős csoportban.

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: andi.x (25114)