névtelen Creative Commons License 2017.06.23 -1 1 157440

Ezzel kapcsolatban az a gondolatom, hogy műkedvelőként lehetnek akár az embernek olyan ötletei is, amire a szakma azt mondja, hogy nagyon nem reális. Én megtehetem:) Viszont, ebben az esetben még a legmerészebb álmaimban sincs olyan megoldás, amire azt mondanám, hogy ez tök jó...

 

Ami nagyon bili:

A a 4-6-os vonalán hurokban fordulva (okt 23 - újbuda kp-Fehérvári-Móricz - Karinthy), majd Feketeházy János u - be a két egyetemi épület közé, onnan délnek fordul és merőlegesen keresztezi az 1-es vonalát, a készülő lakótelep középvonalában, majd továbbvezetbe becsatlakozik az Etele úton az 1-es vonalába.

A másik vonal pedig a rakparton vezetve a Deák-Gellért felől a Fehér Marcell emlékpark környékén csatlakozik a másik vonalba és megy onnan délnek, Kelenföldre.

A Feketeházy János úti és a parti vonal akár egyvágányos is lehetne (nem indokol akkora kapacitást).

Ez kb lefedné az utazási igényeket érzésem szerint, viszont a megvalósíthatósága szerintem a megabili kategória.... és erre sem tudom azt mondani,  hogy tök jó, mert érzésem szerint csillagászati összegekbe kerülne a várható utasszámhoz képest.