trizs77 Creative Commons License 2017.06.23 0 0 113526

dörgedelmes ?

 

ez jó.

 

Ezt még nem hallottam, bár ölég sűrűn minősítenek...................................:-)))

 

-----------------------------

 

Nekem nem az volt a bajom A.B.-dal és V.P-rel, hogy nekik más a véleményük.

Te tudod az egyik legjobban, hogy annyira toleráns vagyok, hogy aki nálam toleránsabb az már festi magát.

 

Mindketten hangosan (bár nyíltan) hangoztatták, hogy soha nem is hallottak arról, hogy a 200-as sorozat városi tagjait, 6-8 éves üzemre tervezték, felújítások nélkül.

 

A.B.-nél ez még talán vállalható is, hisz aktív mérnöki éveit nem az autóbusz ágazatban töltötte.

De V.P. nem hogy állandó résztvevője, de soxor előadója is volt a fenyvesi és a tatai találkozóknak.

 

(fiataloknak = B.Fenyvesen évente 1x a BKV, Tatán pedig évente 1X a Volán 24 tagvállalatának műszaki főmérnökei találkoztak, ahol aktuális kérdéseket vitattak meg, igen nyílt hangnemben. Mindkét találkozón állandó meghívottjai voltak a gyártók, felújító üzemek vezetői, a minisztériumok, hatóságok érintett szakemberei)

 

Akárhogy is számítom ez 2x20 vagy 2x25 ilyen találkozó.

S bizony 1972-től kb. 1981-ig mindegyiken elhangzott a gyártó szájából, hogy a 200-as család városi tagjait, 6-8 éves, felújítás nélküli üzemre tervezték.

 

Az nem tetszett 2007 körül, hogy az említett két vezető, égre-földre esküdözött, hogy ilyet, soha, senki nem mondott.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Amúgy a 200-as sorozat felújítása az első perctől valóság volt.

Bár igaz, hogy sok-sok kocsi, 8 évesen valóban a bontóban végezte.

 

Már az is előrelépésnek számított, hogy 1978-tól (??) a BKV-nál selejtezett kocsik közül több, nem a bontóba ment hanem második életét kezdte a volánoknál.

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (113522)