dörgedelmes ?
ez jó.
Ezt még nem hallottam, bár ölég sűrűn minősítenek...................................:-)))
-----------------------------
Nekem nem az volt a bajom A.B.-dal és V.P-rel, hogy nekik más a véleményük.
Te tudod az egyik legjobban, hogy annyira toleráns vagyok, hogy aki nálam toleránsabb az már festi magát.
Mindketten hangosan (bár nyíltan) hangoztatták, hogy soha nem is hallottak arról, hogy a 200-as sorozat városi tagjait, 6-8 éves üzemre tervezték, felújítások nélkül.
A.B.-nél ez még talán vállalható is, hisz aktív mérnöki éveit nem az autóbusz ágazatban töltötte.
De V.P. nem hogy állandó résztvevője, de soxor előadója is volt a fenyvesi és a tatai találkozóknak.
(fiataloknak = B.Fenyvesen évente 1x a BKV, Tatán pedig évente 1X a Volán 24 tagvállalatának műszaki főmérnökei találkoztak, ahol aktuális kérdéseket vitattak meg, igen nyílt hangnemben. Mindkét találkozón állandó meghívottjai voltak a gyártók, felújító üzemek vezetői, a minisztériumok, hatóságok érintett szakemberei)
Akárhogy is számítom ez 2x20 vagy 2x25 ilyen találkozó.
S bizony 1972-től kb. 1981-ig mindegyiken elhangzott a gyártó szájából, hogy a 200-as család városi tagjait, 6-8 éves, felújítás nélküli üzemre tervezték.
Az nem tetszett 2007 körül, hogy az említett két vezető, égre-földre esküdözött, hogy ilyet, soha, senki nem mondott.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Amúgy a 200-as sorozat felújítása az első perctől valóság volt.
Bár igaz, hogy sok-sok kocsi, 8 évesen valóban a bontóban végezte.
Már az is előrelépésnek számított, hogy 1978-tól (??) a BKV-nál selejtezett kocsik közül több, nem a bontóba ment hanem második életét kezdte a volánoknál.