svedmalac Creative Commons License 2017.06.23 0 0 2806

Azért ezekre a régebbi gépekre illene valami könnyebb és tényleg nem trükközésekkel teli vizsgát alkalmazni...

Nem azt mondom, hogy ne fogjon a fék, meg ne legyen jó a lámpa, stb., de sok helyen amit művelnek...

 

Én jártam úgy, hogy a kacsára minden lengéscsillapítót kicseréltettem tök újra.

Rá két napra mentem állapotfelvételre, közlik hogy 33%-os a jó része. Mondom kizárt a dolog, mert zsír újak vannak fent.

Akkor valami más, de nem jó. Megyek vissza a szervizbe Tökölre (anno az volt a legjobb a környéken, a mai napig az ottani szerelő a tudora a gépnek, ha kell), leveszik, nézik, tök jó. Visszarakás, újabb próba.

Hát ismerős által lett jó végül az állapotfelvétel és a vizsga is, mert amúgy nem. És hiba nélkül, tényleg jó géppel közlekedtem minden nap munkába, Pestre, Alföldre, Európába (Róma, Nizza, Párizs, stb.). Azért ez vicc!

 

A másik sztorim ugyanez, csak a hátsó fékekkel. Betétcsere, tisztítás, új olaj, minden, ami kell. Fater mondja, van ismerőse az Autóklubnál, nem lesz gond.

Előtte eső volt, nem volt jó a fék a műszerek szerint. Ott vasalták szegényt az orrom előtt az udvaron. Gondoltam, ha ez az ára, hát legyen. Ezután sem volt jó.

Ekkor a barma elkezdte volna levenni a hátsó dobot, hogy megnézi, mi a baj. Én akkor már úgy voltam, hogy nekimegyek.

Fater mondja, nyugodj már le, mégis ő a szerelő. Gondoltam rendben, lesz, ami lesz...

Nem tudta levenni! És nekiállt volna vésővel, meg kalapáccsal, hogy "megindítsa"!

Na két ütés után mondtam azt, hogy akkor ez itt állj!

Mondtam az idiótának, hogy az oké, hogy esetleg leveszed, de hogy rakod vissza? Ugyanígy?

Szóval borzalmas nagy tudatlanság van a mai napig ezekkel a régebbi autókkal kapcsolatban.

 

Sajnos ezért járok Pestre a mai napig vizsgázni (annyira nem sajnos, mert legalább megy egyet, a szerelő Zsoltit mégis látom, na meg átmegyek a vizsgán), mert ennyire kókler rendszer az egész.

 

Erről a Norbinak is volt már irománya valamikor, emlékszem rá...