Bandeee1988 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 43759

A váltó végén a szilentblokk használt, de az sem tűnt vészesnek. (Nem vészesebbnek, mint a 4-esemé volt és azzal nem volt ilyen gondom.)

 

Utángyártott a hátsó váltótartó konzolom. Esetleg az miatt...? De minden lyukon volt, nem kellett reszelnem egy lyukon se. Igaz, gyárilag -vélhetően- 9-10mm-es lyukakon rögzült (M)7-es csavarok által a váltó, így a váltó hátulja millimiétereket ugyan, de állítható volt jobbra/balra. Nem tudom ez számít-e érdemben. Jelenleg ugye 2db (M)8-as csavarral van felrakva és egy (M)7-essel, ami a váltófedélben ér véget.

 

No meg a bakoknál is. (M)8-as csavarok, a 9-10mm-es lyukakon. Ott is lehet kicsit bűvészkedni.

Előzmény: Bandeee1988 (43758)