Bandeee1988 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 43755

Tegnap eljutottam próbakörre:

 

1-esben feltűnően gyengének tűnt, de 2-esben is kissé, de mivel ritkán vezetem már és a kuplung is máshol fogott, ezért gondoltam ilyen ez, illetve kuplung-szerelési problémára kezdtem gyanakodni.

 

Aztán pár elég feszült perc után rájöttem:
Valójában annyiról van szó, h a rüki határolót nem állítottam arrébb, így az 1-es/2-es síkjáig nem engedte el a botot. Mikor rájöttem, próbáltam 1-est/2-est szúrni kicsi csalással (lefelé nyomással), de inkább csak a 2-es akart sikerülni. A csalóka az, h mozgattam én a váltóbotot az általam gondolt 1/2 és 3/4 síkja között és mind a kettőben vette a sebességet -valahogy-, de valójában rendre csak 3/4-ben turkáltam egy ideig... :D Hiába, Civic váltójával elkényelmesedtem... :D

 

Érzésre sajnos pontatlanabb ez a váltó, mint a gyári 4-esem volt, de összességében nincs hangja 1 fokozatban se, jónak tűnik a ~15km-es próbakör alatt.
A határolót kopra kiállítottam az utas felé, de még mindig kevés az 1-eshez és trükközve veszi csak. 2-es már jó. Sajnos le kell vegyem a határolót és reszelnem kell a lyukon szerintem. :( De ha ennél nagyobb problémám nem lesz én boldog leszek. :)

 

Hétvégén fékpofa és kormányösszekötő(->axiálcsuklós) csere. :) Jövő héten pedig futóműállítás valahol -pár ezer km alatt megint elment a kormány közepem... Meguntam. :)

 

Romániába pedig aki jön, gondoljon rám és hozzon jóóóó erős kötelet! :D

 

Előzmény: Bandeee1988 (43753)