ubalika76 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 52592

Pár éve 183-at mértek nekem max pulzusnak, de 175 felett nem voltam évek óta. Nem megy. Állítólag kéne edzeni rá, de én ugye egyáltalán nem edzek. Viszont nagyon sokat mozgok. Heti 10 az alap, de mikor már nagyon kész voltam, ezért elkezdtem szedni Magne B6-ot, előugrott egy 19óra kb. 3 hete. A versenyeket is csak azért nem szeretem, mert itthon kell üljek, hogy pihent legyek. Meg mondjuk akkor pihenek, ha már a szervezet jelez. MB-n 150 lett az átlag, akkor állítólag az valami laktátküszöb. Mondjuk 155 környékén bizsereg a fejbúbom, úgyhogy lehet hogy inkább az lesz.

Pulzuscsökkenéssel a szervezetem védi magát valahogy Balitól asszem. Pl. M115 után egy héttel becsúszott egy ilyen . MB előtt-után is mentem rendesen, meg is feküdtem 2 hétre rá. 1 hét halálos combfájdalom levertséggel. Évi 500óra futkozós jellegű(lábi), meg még 150óra repkedős jellegű (kari-háti) az igénybevétel, az sok.

Egyértelműen kevesebbet és okosabban kéne menni, ha az lenne a cél, hogy relatíve leggyorsabb legyek valamikor valahol. A héten pl. bicókázok. Viszonylag komoly bőrfolytonosági probléma alakult ki a talpamon, meg bazi meleg is van, ilyenkor nem jó futni. Télen, ha leesik a hó, nagyon rossz bicajozni, de szerintem futni is szar, úgyhogy túrasí.

 

Gábor leírásán és a kommenteken is jól szórakoztam, szuper beszámoló!

Előzmény: Ermak (52584)